آیا درمانی دیگر برای سندرم نفروتیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای سندرم نفروتیک وجود دارد

معمولا، استروئید خواهد شد برای درمان سندرم نفروتیک در مراحل اولیه استفاده می شود، اما برخی از بیماران ممکن است هیچ پاسخ به این درمان داشته باشد. پس از آن، هر درمان دیگر برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟
در واقع، دیالیز می تواند به درمان بیشتر اما یک دکتر، ما نمی خواهیم برای کمک به بیمار وضعیت جسمی خود را بهبود بدون دیالیز.
چرا ما نمی خواهیم به سندرم نفروتیک بیمار به دیالیز؟
از آنجا که دیالیز فقط یک روش است که می تواند سم پاک و کاهش سطح کراتینین بالا، این کار را می تواند آن علایم بیماری کلیه در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. با این حال، برای بیمار که در حال حاضر در دیالیز هستند، آنها نیز باید در مورد آن نگران نباشید. اگر بیمار به دیالیز زمان بیش از حد طولانی را انجام داد و عوارض زیادی را در بدن خود وجود ندارد، یک شانس بزرگ برای او به شدن از شر دیالیز، و به شما اجازه آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی، در همان زمان وجود دارد، ما می توانیم کمک به او را سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، نتیجه دستیابی به یک هدف کمک به بیماری کلیوی است.
آیا درمانی برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟
بالا هفت درمان از هفت درمان منحصر به فرد از گیاهان دارویی طب چینی شامل، آنها درمان موثر سندرم نفروتیک هستند، با کمک کسانی که درمان، بیمار می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون استروئید و دیالیز است. با این حال، شما می دانید که بیمار متفاوت است نشانه های مختلف به طوری که آنها درمان های مختلف.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان های جدید و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: